فرود یک قرارداد کتاب دانشگاهی

ساخت وبلاگ

در اینجا این روند از تماس اولیه تا توافق نامه امضا شده به نظر می رسد.

[توجه: توضیح کامل در مورد روند انتشار کتاب دانشگاهی و یک برنامه گام به گام برای انتشار کتاب شما را می توان در کتاب پیشنهادی کتاب یافت: راهنمای نویسندگان علمی.]

به عنوان یک محقق در یک "زمینه کتاب" ، امضای خود را در اولین قرارداد کتاب خود به احتمال زیاد مانند یک موفقیت بزرگ احساس می کند.(برای من ، این بسیار اوج و سرگرم کننده تر از دفاع از پایان نامه من بود که مکیده بود تا در مورد آن بی پرده باشد.) اما چگونه می توانید به لحظه امضای قرارداد به عنوان یک دانشمند حرفه ای اولیه رسیدید؟اگر قبلاً کتابی منتشر نکرده اید ، ممکن است کمی در مورد نحوه کار با یک ویرایشگر خرید برای برقراری قرارداد با یک مطبوعات دانشگاهی احساس کنید. در این پست مجموعه ای از رویدادهایی که (معمولاً) به نقطه عطف افتخار یک قرارداد کتاب امضا شده منتهی می شود. ممکن است در موارد فردی تنوع وجود داشته باشد ، اما این یک تصویر بسیار استاندارد از فرآیند خرید است که توسط بیشتر مشتری های من تجربه می شود.

من این را از ارائه مارگارت کامینز ، سردبیر اجرایی ویلی ، که در انجمن سال 2018 انتشارات حرفه ای و انتشارات انتشارات انتشارات سال 2018 دیدم ، تطبیق می دهم. این دقیقاً دانش اختصاصی نیست ، اما من دوست داشتم شیوه ای که کامینز صحبت را از نظر لحظاتی که ممکن است یک ویرایشگر خریدار تصمیم بگیرد تصمیم بگیرد یا از یک پروژه کتاب دور شود ، صحبت کند. در این پست ، من می خواهم دیدگاه نویسنده را اضافه کنم ، بنابراین می توانید ببینید که چه موقع و چرا شما به عنوان نویسنده تصمیم می گیرید با یک ویرایشگر/مطبوعات خاص بچسبید یا پروژه خود را در جای دیگر بگیرید.

مرحله 1: شما با یک ویرایشگر خریدار ارتباط دارید

این ممکن است در یک کنفرانس یا در توییتر یا از طریق ایمیل خوب قدیمی اتفاق بیفتد. ممکن است به آنها دسترسی پیدا کنید ، یا ممکن است آنها به شما دسترسی پیدا کنند. اگر به آنها دسترسی پیدا کردید ، خلاصه ای از کتاب خود را در ایمیل یا نامه خود قرار دهید (1-2 پاراگراف در موضوع کتاب ، استدلال ، شواهد/روشها/بایگانی ، سهام و سهم منحصر به فرد) ، نام هر سری یالیست هایی در مطبوعاتی که فکر می کنید خانه خوبی برای این پروژه خواهد بود و معرفی خودتان است که به ویراستار کمک می کند تا شما را به عنوان یک محقق معرفی کند. در این مرحله ، آنها تصمیم می گیرند که آیا کتاب شما چیزی است که ممکن است مطبوعات آنها علاقه مند به انتشار باشد. آنها ممکن است فوراً بدانند که پروژه شما برای مطبوعات خود مناسب نیست (زیرا آنها در آن منطقه منتشر نمی شوند یا در حال حاضر کتاب مشابهی در مورد موضوع شما دارند که به زودی منتشر می شود ، یا به دلیل اینکه فقط به آنها اعتصاب نمی کندتفننی). یا ویرایشگر ممکن است بخواهد بیشتر از طریق مفهوم با شما صحبت کند و شما را ترغیب به ارائه یک پیشنهاد کامل کند.

شما همچنین باید علاقه خود را به آنها ارزیابی کنید. آیا ویرایشگر به نظر می رسد مانند فردی قابل دسترسی است که طی چند سال آینده از آن لذت می برید؟آیا آنها درک واقعی و اشتیاق برای پروژه فکری شما را نشان می دهند؟آیا افتخار می کنید که نام مطبوعات آنها را در کتاب خود داشته باشید؟(هنگام انتخاب مطبوعات چیزهای بیشتری در نظر گرفته شده است ، اما من آن را برای یک پست آینده ذخیره می کنم.) اگر می توانید به این سؤالات بله پاسخ دهید ، می خواهید به مرحله 2 ادامه دهید.

مرحله 2: از شما دعوت شده اید که یک پیشنهاد کامل ارائه دهید

ممکن است مرحله 1 را کنار بگذارید و پیشنهاد خود را بدون ایجاد ارتباط شخصی به یک ویرایشگر ارسال کنید ، به عنوان مثال ، به سادگی دنبال کردن دستورالعمل های وب سایت مطبوعات. شخصاً ، من فکر می کنم ایده خوبی است که قبل از هر چیز دیگری با یک ویرایشگر ارتباط برقرار کنید-از این رو شروع من با مرحله 1-اما تعداد زیادی از قراردادهای کتاب توسط پروژه هایی که در "Over the Transom" آمده اند ، به دست آمده است (انتشارات برای یک نسخه خطی کهبدون ترتیب قبلی بین ویراستار و نویسنده وارد می شود). وقتی ویرایشگر پیشنهاد شما را خواند ، ممکن است دوباره بدانند که مناسب نیست و به شما اطلاع می دهد. یا ممکن است آنها بخواهند قبل از ادامه کار ، مفهوم و ارائه را تقویت کنید ، در این صورت ممکن است شما این پیشنهاد را تجدید نظر کرده و دوباره ارسال کنید (یک ویرایشگر توسعه می تواند به شما کمک کند اگر خود را در این موقعیت پیدا کنید). یا ویرایشگر خرید ممکن است بخواهد با بررسی همسالان برخی یا تمام نسخه های کتاب پیش برود.(اگر ویرایشگر واقعاً از این پروژه هیجان زده است ، ممکن است بخواهند آن را مستقیماً به هیئت تحریریه خود ، قبل از بررسی ، به امید اینکه به شما یک قرارداد پیش رو ارائه دهند ، منتقل کنند. نسخه خطی هنوز هم باید در نهایت بررسی شود ، اما یک پیشرفتقرارداد به این معنی است که مطبوعات موافقت می کنند اگر همه چیز در روند بررسی خوب پیش برود ، کتاب را منتشر کنند.)

در این مرحله ویرایشگر از شما می خواهد که مطالب مورد نیاز خود را برای بررسی ارائه دهید ، که ممکن است یک یا دو فصل نمونه یا نسخه خطی کامل باشد. این در شرایطی است که یک ویرایشگر غالباً ارسال انحصاری را تعیین می کند ، به این معنی که شما موافقت می کنید (به طور موقت) پروژه را از بررسی در سایر مطبوعات بیرون بکشید.(منحصر به فرد بودن معمولاً پس از بازگرداندن بررسی ها از بین می رود ، به این معنی که اگر دوست ندارید آنچه که داوران یا ویرایشگر می خواهند با نسخه خطی انجام دهید ، می توانید شانس خود را با مطبوعات متفاوت امتحان کنید).

توجه داشته باشید که تا لحظه بررسی همسالان یا قرارداد پیش پرداخت ، شما آزاد هستید (و احتمالاً باید) در حال مذاکره با چندین ویرایشگر و پرس باشید تا بتوانید بهترین خانه را برای کتاب خود بدست آورید. تا زمانی که با همه شفاف باشید که این کاری است که شما انجام می دهید ، اصلاً مشکلی در این مورد وجود ندارد. اگر یک ویراستار فکر کند پروژه شما به ویژه جذاب است و تشخیص می دهد که آنها باید برای آن با سایر سردبیران رقابت کنند ، شما در موقعیت مذاکره ای قوی قرار دارید و ممکن است بتوانید آنها را به توافق برسند که در طی مراحل بررسی همسالان از انحصار خودداری کنند.

مرحله 3: بررسی ها برمی گردند

این احتمالاً یک لحظه بزرگ برای تصمیم ویرایشگر خواهد بود. اینها برخی از سناریوهای ممکن است:

  • بررسی ها تا حد زیادی مثبت هستند و سردبیر تصمیم می گیرد با جستجوی پیشنهاد قرارداد برای شما از هیئت تحریریه خود به جلو حرکت کند.
  • ویراستار فکر نمی‌کند که بررسی‌ها به اندازه کافی قوی باشند تا بتوانند برای یک قرارداد تأیید کنند، اما آنها همچنان به پروژه اعتقاد دارند. آنها ممکن است از شما بخواهند که نسخه خطی را اصلاح کنید و دوباره برای دور دوم بررسی ارسال کنید.(باز هم، یک ویرایشگر توسعه در این مرحله می تواند مفید باشد.)
  • ویراستار فکر می‌کند که انتقادات موجود در بررسی‌ها را می‌توان از طریق یک نامه پاسخ از طرف شما برطرف کرد که به هیئت تحریریه اطمینان می‌دهد که می‌توانید مشکلات را در بازبینی برطرف کنید و قبل از دور دیگری از بررسی، تأیید آنها را برای یک قرارداد پیش‌رو دریافت کنید.
  • ویراستار بررسی‌ها را به اندازه‌ای منفی می‌بیند که برای پیشبرد پروژه به اندازه کافی اعتماد به نفس ندارند. در این مورد، با هر فشار دیگری که ممکن است در نظر داشته باشید، به مرحله 1 باز خواهید گشت.

این لحظه ای است که شما نیز باید تصمیم بگیرید. آیا مسیری را که مطبوعات و بازبینان می خواهند که پروژه را در پیش بگیرید را دوست دارید؟آیا مطمئن هستید که می توانید به اصلاحات درخواستی رسیدگی کنید؟آیا تا کنون در طول فرآیند خرید احساس احترام و آگاهی داشته اید؟اگر در مورد هر یک از این سؤالات تردید دارید، ممکن است بخواهید آنها را با سردبیر در میان بگذارید. ممکن است تصمیم بگیرید که پروژه را از این مطبوعات خارج کنید یا به طور موقت آن را در حالت تعلیق قرار دهید، در حالی که به دنبال پاسخ از سایر سردبیران و مطبوعات هستید.

مرحله 4: هیئت تحریریه مطبوعات پیشنهاد یک قرارداد را تأیید می کند

وقتی قرارداد را دریافت کردید، از این فرصت استفاده کنید و سوالات زیادی از ویراستار خریدار خود بپرسید. سردبیر شما باید بتواند همه چیز را در قرارداد توضیح دهد و هر چیزی را که نمی‌فهمید روشن کند. ممکن است بتوانید در مورد جنبه‌های خاصی مذاکره کنید، اما به خاطر داشته باشید که قراردادهای انتشار معمولاً بی‌سابقه هستند و سیاست مطبوعات ممکن است برای پاسخگویی به درخواست‌های ویژه نویسندگان فاصله زیادی نداشته باشد. تاریخ ارسال نسخه نهایی شما؟احتمالاً روی آن اتاق تکان دادن وجود دارد. درصد حق امتیاز شما؟حرکت دادن سوزن روی آن ممکن است سخت تر باشد. باز هم، درخواست مودبانه برای تغییر یا زدن بندهای خاص، ضرری ندارد، اما آماده باشید تا سردبیرتان به شما بگوید که واقعاً نمی‌تواند روی برخی چیزها تکان بخورد. این آخرین فرصت شماست که اگر با چیزی روبرو شدید که برای شما یک معامله شکن است، کنار بروید.

(اگر قبل از ارسال نسخه کامل ، یک قرارداد قبلی دریافت کرده اید ، ممکن است قبل از پذیرش نسخه نهایی برای انتشار ، یک دور دیگر از بررسی همسالان وجود داشته باشد. در این مورد نگران نباشید - این فقط فقط یک چک نهایی است و شما "آیا این فرصت را دارم که هرگونه نگرانی را که مطرح می شود برطرف کنید.)

در جستجوی کل این فرایند ، ممکن است به نظر برسد که ویرایشگر Acquisitions به عنوان یک دروازه بان که بین شما و اهداف نشر شما ایستاده است ، عمل می کند. این احساس معتبر است ، اما ممکن است مشاهده ویراستاران همانطور که تمایل به دیدن خودشان دارند ، به عنوان کارگزارانی که از نویسندگان و خوانندگان دفاع می کنند ، تولید کنند تا بورس های با کیفیت را به مخاطبان توجه کنند. هنگامی که شما توانستید علاقه ویرایشگر را درگیر کنید ، آنها باید به عنوان متحد برای شما فعالیت کنند و پروژه کتاب خود را از مفهوم تا قرارداد تا انتشار چوپان می کنند. غالباً ، ویراستاران وقت خوبی را صرف صحبت با نویسندگان در مورد پروژه ها و حتی ارائه مشاوره توسعه از پیش قرارداد می کنند. این کار است که آنها در مشخصات خود انجام می دهند ، زیرا تا زمانی که یک قرارداد برقرار شود ، شما می توانید از مطبوعات آنها دور شوید. شما موظف نیستید با یک ویراستار که این نوع تلاش را در پروژه خود سرمایه گذاری می کند ، منتشر کنید ، اما آنها را به عنوان اعطا نکنید و همیشه در مورد برنامه های خود شفاف باشید.

من امیدوارم که یادگیری ارتباط با دستیابی به ویراستاران از این طریق و درک موارد و فرآیند خرید که در بالا ارائه شده است ، به شما کمک می کند تا وقتی زمان رسیدن به قرارداد برای کتاب خود هستید ، اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید! اگر سؤالات خاصی دارید که من در اینجا جواب نداده ام ، همیشه می توانید احساس راحتی کنید تا از من در توییتر بپرسید. و اگر شما یک ویرایشگر کسب و کار هستید و فکر می کنید چیز دیگری وجود دارد که نویسندگان آینده نگر باید در مورد آنچه انجام می دهید درک کنند ، لطفاً به من اطلاع دهید و من به گسترش این کلمه کمک می کنم.

مقالات آموزش فارکس...
ما را در سایت مقالات آموزش فارکس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهزاد فراهانی بازدید : 42 تاريخ : شنبه 12 فروردين 1402 ساعت: 14:26